SEOSocial Media Marketingineditweb-blog-firma-mea-Google-My-Business-1

My Business este unul dintre serviciile oferite gratuit de Google si este modul cel mai simplu prin care firma personala poata fi listata pe harta Google si implicit la cautarile lansate de utilizatorii din mediul online pe anumite cuvinte cheie.

Google My Business (GMB) va ofera posibilitatea de a va lista firma pe harta serviciilor Google. Pe langa informatiile esentiale pe care le puteti oferi potentialilor clienti, GMB va poate ajuta si a promova serviciile oferite.

In paragrafele de mai jos veti gasi pasii cei mai importanti in crearea unei prezente profesionale pe harta serviciilor si firmelor oferita de Google.

ineditweb-blog-firma-mea-Google-My-Business-2

#1: Ce este Google My Business?

Dupa cum aminteam mai sus, Google My Buisness (GMB) este un serviciu gratuit oferit de Google prin care orice firma se poate afisa pe harta serviciilor la cautarile lansate de utilizatorii din online pe anumite cuvinte cheie. Mai sus, aveti un exemlu pentru o cautare dupa “service auto bucuresti” si rezultatele locatiilor pe harta Google.

#2: De este importanta prezenta pe harta Google?

Doar prin faptul ca Google My Business este un serviciu oferit de Google, ar trebui sa dea de gandit la oricine ca acesta este un element important din punct de vedere SEO.

Google isi imbunatateste constant modul de a oferi rezultate relevante utilizatorilor online la cautarile pe cuvinte cheie, iar GMB este unul din serviciile pe care orice firma ar fi recomandabil sa-l foloseasca.

#3: Elemete importante pentru o prezenta puternica pe GMB

Doar prin simpla inscriere a firmei pe GMB nu veti reusi sa iesiti imediat in cautari si mai ales in situatiile de concurenta ridicata pe anumite cuvinte cheie, insa inscrierea pe harta Google constituie elementul obligatoriu pentru afisare.

O pagina optimizata pe GMB trebuie sa tina cont de:

  • toate informatiile solicitate de Google sau puse la dispozitia clientului de a le completa trebuie sa fie completate
  • o firma care are adaugat doar numele si o simpla descriere va fi surclasata de o firma cu toate informatiile completate si mai ales actualizate
  • titlul paginii este important sa corespunda cu numele firmai si sa contina eventual si serviciul cel mai important oferit
  • alegerea categoriilor specifice serviciilor oferite trebuie facuta cu mare atentie; nu este recomandabil alagerea unui numar mare de categorii
  • descrierea paginii este foarte importanta; ea trebuie sa contina elementele necesare oricarui utilizator in a intelege ce servicii ofera firma respectiva
  • elementele de feed back de la clienti sunt un alt element foarte important pentru SEO
  • actualizarea informatiilor este un alt aspect important
  • o ultima recomandare este prezenta grafica; alegerea logolui potrivit, a imaginilor de prezentare pot face diferenta intre alegerea vizitatorului

Firma ta este prezenta pe harta Google?

Oferim solutii profesionale de inscriere si promovare a firmelor pe harta Google prin serviciul Google My Business. Alege servicii de promovare profesionala!